skip to content

French Language Services

Print page icon

French language services are available upon request.

To request French-language support or to receive translated CPSO materials, please email [email protected] us with the details of the information or document you need. Indicate whether you prefer a response by email or telephone.  

We will respond to your request as promptly as possible.

Additionally, with the support of an audio interpretation service, patients and families calling CPSO can connect with an interpreter in French or up to 240 other languages. The interpreter can facilitate communication, and ensure any questions or concerns are accurately presented. For this service, please contact the Patient and Public Help Centre by calling 416-967-2603 or toll-free at 1-800-268-7096, ext. 603. Advisors are available Monday to Friday, 8 a.m. to 5 p.m.


SERVICES EN FRANÇAIS

Print page icon

Des services en français sont disponibles sur demande.

Pour obtenir du soutien en français ou pour recevoir des documents de l’OMCO traduits en français, veuillez nous écrire par courriel [email protected] en précisant quels sont les renseignements ou le document dont vous avez besoin.

Nous répondrons à votre demande le plus rapidement possible.

En outre, grâce à un service d’interprétation audio, les patients et les familles qui communiquent avec l’OMCO peuvent communiquer avec un interprète qui parle français ou jusqu’à 240 autres langues. L’interprète peut rendre la communication plus aisée et veiller à ce que les questions et les préoccupations soient présentées avec précision. Pour obtenir ce service, veuillez communiquer avec le Centre d’assistance aux patients et au public en composant le 416-967-2603 ou le 1-800-268-7096, poste 603 (sans frais). Les conseillers sont disponibles du lundi au vendredi, de 8 h à 17 h.